Онлайн-консультант еколога підприємства
E-журнал
Фільтр:
Всі
Водокористування
Екологічний контроль і нагляд
Сплата екологічного податку
Надрокористування
Організація екологічної служби
Охорона атмосферного повітря
Управління відходами
Ресурсозбереження
Система екологічного менеджменту
Інші
Оцінка впливу на довкілля (ОВД)
Інвентаризація зелених насаджень
Екологічне маркування
Анонім

На підприємстві утворюються відходи: макулатура, ПВХ, поліетилен, брухт кольорових та чорних металів. Підприємство має намір продавати ці відходи як вторсировину. Як згідно із законодавством це все правильно оформити та провести? Які вимоги до організації, яка буде такі відходи у нас купувати як вторсировину? Чи треба запросити у цієї організації якісь дозвільні документи?

На запитання відповідає
Сердюк Вікторія Анатоліївна,
провідний інженер з охорони навколишнього середовища

Щоб здійснювати продаж вторсировини потрібно укласти договір з організацією, що здійснює збір вторсировини. Для цього потрібно отримати установчі документи від організації, де обов'язково має бути вказаний КВЕД: 38.11 «Збирання безпечних відходів» та додатково: 46.77 «Оптова торгівля відходами та брухтом», 38.21 «Оброблення та видалення безпечних відходів», 38.32 «Відновлення відсортованих відходів».

Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», закупівля макулатури, ПВХ, поліетилену, брухту кольорових та чорних металів не потребує наявності ліцензії. 

Оформлюється сам факт передачі вторсировини актом прийняття-передання, видатковою накладною та товаро-транспортною накладною.