На підприємстві утворюються відходи: макулатура, ПВХ, поліетилен, брухт кольорових та чорних металів. Підприємство має намір продавати ці відходи як вторсировину. Як згідно із законодавством це все правильно оформити та провести? Які вимоги до організації, яка буде такі відходи у нас купувати як вторсировину? Чи треба запросити у цієї організації якісь дозвільні документи?

Щоб здійснювати продаж вторсировини потрібно укласти договір з організацією, що здійснює збір вторсировини. Для цього потрібно отримати установчі документи від організації, де обов'язково має бути вказаний КВЕД: 38.11 «Збирання безпечних відходів» та додатково: 46.77 «Оптова торгівля відходами та брухтом», 38.21 «Оброблення та видалення безпечних відходів», 38.32 «Відновлення відсортованих відходів».
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», закупівля макулатури, ПВХ, поліетилену, брухту кольорових та чорних металів не потребує наявності ліцензії.
Оформлюється сам факт передачі вторсировини актом прийняття-передання, видатковою накладною та товаро-транспортною накладною.