Наше підприємство займається захороненням ТПВ, комунальна форма власності. Хочемо зайнятись утилізацією та знищенням небезпечних відходів. Уже придбали утилізатор. Що потрібно отримати (дозвільні документи і т.п.) для розвитку діяльності в цьому напрямку? Також, які документи від наших клієнтів повинні вимагати для укладання договору на утилізацію/спалювання небезпечних відходів? Чи потрібно вимагати документи, які підтверджують, що відходи не є вторсировиною, що підтверджують склад і т.п.? Якщо так, то які саме? Чи достатньо заявки клієнта з описом відходу?

Закон України «Про оцінку впливу на довкілля» спрямований на запобігання шкоді довкіллю, забезпечення екологічної безпеки, охорону довкілля у процесі прийняття рішень про провадження господарської діяльності, яка може мати значний вплив на довкілля (далі – Закон про ОВД).
Згідно з визначенням…
Переглянути матеріал можуть лише передплатники системи або користувачі демодоступу