Підприємство не подало вчасно звіт за 2023 рік за формою № 2-ТП (водгосп) через портал електронних послуг. В паперовому виді звіт було подано, проте обласний регіональний офіс його не приймає. Які є ризики для підприємства в цьому випадку зі сторони екологічної інспекції або інших перевірок?
Відповідно до підпункту 1 пункту 1 Закону України «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнного стану або стану війни» фізичні особи, фізичні особи — підприємці, юридичні особи, крім тих, які наділені бюджетними повноваженнями згідно із законодавством, подають облікові, фінансові, бухгалтерські, розрахункові, аудиторські звіти та будь-які інші документи, подання яких вимагається відповідно до норм чинного законодавства в документальній та/або в електронній формі, протягом трьох місяців після припинення чи скасування воєнного стану або стану війни за весь період неподання звітності чи обов’язку подати документи.
Коментар експерта
Виходячи з вищевикладеного, на даний час — у період воєнного стану, норма щодо подання звітності має рекомендаційний характер, проте обов'язок щодо подання відповідної звітності не скасовано, та буде відновлено після скасування дії воєнного стану або стану війни.
Ми рекомендуємо Вам отримати підтвердження (документ про відправку) в паперовому екземплярі, який засвідчує, що звіт було відправлено вчасно. Додатково подати звіт в електронній формі (якщо це можливо) навіть з запізненням. А також написати лист на обласний регіональний офіс з поясненнями чому звіт не було надано в електронному вигляді — відсутність електроенергії, інтернету, збій в системі електронної звітності.