Як наразі згідно із законодавством вести облік масок медичних на виробництві? Чи потрібно на них робити Реєстрову карту ОУВ?
На нормативному рівні вимоги щодо поводження з медичними відходами регламентовані лише для медичних закладів та інших закладів незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, у тому числі фізичних осіб - підприємців, які в установленому порядку отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (крім підприємств з виробництва фармацевтичної продукції та медичних відходів, що утворюються у побуті) та визначені в Державних санітарно-протиепідемічні правилах і нормах щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 № 325 (далі – Правила)
В іншому випадку, підприємства здійснюють облік відходів медичних масок на загальних підставах. Зокрема, за типовою формою первинної облікової документації № 1-ВТ «Облік відходів та пакувальних матеріалів і тари» та Інструкцією щодо заповнення типової форми первинної облікової документації № 1-ВТ «Облік відходів та пакувальних матеріалів і тари», затвердженою наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 07.07.2008 № 342.
Коментар експерта
Враховуючи вимоги Інструкції щодо складання реєстрових карт об’єктів утворення, оброблення та утилізації відходів, затвердженої наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України від 17.02.1999 № 41, Реєстрова карта передбачає інформацію про всі відходи підприємства, у т.ч. і відходи масок медичних.