Онлайн-консультант еколога підприємства
E-журнал
Фільтр:
Всі
Водокористування
Екологічний контроль і нагляд
Сплата екологічного податку
Надрокористування
Організація екологічної служби
Охорона атмосферного повітря
Управління відходами
Ресурсозбереження
Система екологічного менеджменту
Інші
Оцінка впливу на довкілля (ОВД)
Інвентаризація зелених насаджень
Екологічне маркування
Анонім

Як наразі згідно із законодавством вести облік масок медичних на виробництві? Чи потрібно на них робити Реєстрову карту ОУВ? 

На запитання відповідає
Хоміч Людмила Вікторівна,
адвокат, екологічний аудитор

На нормативному рівні вимоги щодо поводження з медичними відходами регламентовані лише для медичних закладів та інших закладів незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, у тому числі фізичних осіб - підприємців, які в установленому порядку отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (крім підприємств з виробництва фармацевтичної продукції та медичних відходів, що утворюються у побуті) та визначені в  Державних санітарно-протиепідемічні правилах і нормах щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015  № 325 (далі – Правила)

В іншому випадку, підприємства здійснюють облік відходів медичних масок на загальних підставах. Зокрема, за типовою формою первинної облікової документації № 1-ВТ «Облік відходів та пакувальних матеріалів і тари» та Інструкцією щодо заповнення типової форми первинної облікової документації  № 1-ВТ «Облік   відходів   та пакувальних матеріалів і тари», затвердженою наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 07.07.2008 № 342.